Sharepoint CMS Çözümleri
Microsoft SharePoint 2001 yılından beri hizmet vermektedir. Günümüzde en iyi birlikte çalışma ve işbirliği araçlarından birisidir. SharePoint 2013 ve SharePoint 2016 sürümleri teknolojide büyük bir kırılma yaratmıştır. Bu sürümler, şimdiye kadarki en güvenilir, ölçeklenebilir, güvenli ve en yüksek performanslı SharePoint Server sürümleridir. SharePoint platformu; SharePoint Designer, SharePoint Foundation, SharePoint Online, Office 365, Azure ve SharePoint Server&SharePoint Workspace gibi modülleri kapsar.
SharePoint, şirketler için intranet ve extranet hizmetleri sunar. SharePoint, insanların içerik, süreç ve iş verileriyle etkileşimini basitleştiren tutarlı bir kullanıcı deneyimi sağlamak için, bilinen istemci masaüstü uygulamaları, e-posta ve web tarayıcıları ile sıkı bir şekilde bütünleştirilmiştir. Bu açıdan oldukça kullanıcı dostu bir sistemdir. Kullanıma hazır ve işlevsel özellikleri ile kısa bir eğitimden sonra kolay bir şekilde kullanılabilir.
Şirketlerde; evrak takibi, belge inceleme ve onaylama süreçlerinin ne kadar uzun ve karmaşık olduğunu bilirsiniz. Fakat SharePoint ile artık bu karmaşık süreçler hızlı ve kolay bir biçimde ilerler. Belge inceleme ve onaylama, sorun izleme ve imza toplama gibi yaygın iş etkinliklerini başlatmak, izlemek ve raporlamak için kullanıma hazır iş akışı şablonlarından yararlanarak iş akışlarını kolayca düzenleyebilirsiniz.
Yasal uygunluk düzenlemelerine uygun olarak iş kayıtlarının güvenlik ayarlarını, depolama politikalarını, denetim politikalarını ve gizlilik gibi eylemlerini belirleyerek, hassas şirket bilgilerinizin etkili bir şekilde kontrol edilmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, yasal uygunluk düzenlemeleri ile şirketinizin dava edilme riskini azaltabilirsiniz.
SharePoint kurulumu ile kullanıcıların ve özellikle metin yazarlarının intranet içindeki içerikleri etkili bir biçimde yönetme imkanı vardır. Onaylanmış içerikler, incelenecek olan ve incelenen içerikler, deadline gibi iş süreçleri oluşturabilir, içerikleri oluşturabilir, gönderebilir ve görev dağılımı yapabilirsiniz. Yeni belge kitaplığı özelliği sayesinde şirket belgeleri, dataları ve analizlerini tek bir merkezde üst düzey koruma ile saklayabilirsiniz. Üstelik kurumsal arama özelliği ile binlerce dosyayı tek tek taramak zorunda kalmadan kapsamlı ve alakalı sonuçları bir tıkla ekranınıza getirebilirsiniz. Aradığınız dosya ve belgelere anında ulaşarak zamanı çok daha verimli kullanabilirsiniz. Yetkilendirme özelliği ile belgelere şirkette hangi düzeyde yöneticilerin ve personellerin ulaşacağını belirleyebilirsiniz.
SharePoint’in en önemli özelliği birlikte çalışma özelliğini sağlamasıdır. Şirket içinde ya da şirket dışında çalışan binlerce kişi belgeler üzerinde birlikte çalışabilir. Farklı departmanlarda olan, farklı şehirlerde olan ya da farklı ülkelerde olan kişiler kısa zamanda birlikte ortak bir proje üzerinde verimli bir biçimde kolayca çalışabilir.
SharePoint; panolar, temel performans göstergeleri (KPI’ler) ve işletme verileri gibi entegre BI yeteneklerini kullanarak farklı kaynaklardan iş açısından kritik bilgileri birleştiren ve görüntüleyen canlı, etkileşimli kurumsal zeka portalları oluşturmayı kolaylaştırır.